SPECS: courier-imap.spec - /usr/lib/courier-imap/couriertcpd from ...

Sob, 22 Maj 2004, 20:22:27 CEST

Tomasz Wittner wrote:

> http://lists-archive.pld-linux.org/html/pld-devel-pl/2004-05/msg01232.html

   The requested URL was not found on this server. If you entered the URL
   manually please check your spelling and try again.

   If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Error 404

> To wątek zaczęty przez Ciebie i mogłeś się wczoraj na ten temat wypowiedzieć -
> nie wiem, dlaczego tego nie zrobiłeś, tylko dopiero teraz zwracasz mi na to

Nie zdazylem ? Zaleglosci mi rosna, a czasu ubywa...

> uwagę, i nie rozumiem, dlaczego to wszystko musze drugi raz pisać. Wkleiłem
> też tam kawałek źródeł, żebyś wiedział po co:
> execl(PS, PS, PS_OPTIONS, (char *)0);
> Nie wiem - mnie się wydawało całkiem inaczej, dlatego zrobiłem tak, a nie
> inaczej.
> Bo go wywołuje execl (wraz z pełną ścieżką) - czy to jest wystarczający
> argument? Nie wiem, jakie miałoby to skutki dla działania courier-imap -

Jesli wywolanie execl i uruchomienie programu, ktory niezaleznie od opcji
zwroci blad

# ps
Error, do this: mount -t proc none /proc
# echo $?
47

jest twoim zdaniem wystarczajace dla zbudowania tego pakietu, to wycofuje
zastrzezenia.
Dodam, ze w Ra w paru miejscach latalem ac/am, zeby nie sprawdzaly opcji ps
poprzez wolanie programu...

> wierzę, że Ty bardziej niż ja wgłębisz się w źródła i to roztrzygniesz.

Moze w lipcu znajde chwile, jak nie zapomne...

> Nawet o tym nie wiedziałem - zasugerowałem się tym, że na fbsd nie mam
> podmontowanego /proc i ps świetnie sobie radzi. I to znaczy, że podczas
> budowania też powinien być podmontowany - zobacz sobie:
> courier-imap-3.0.3/random128/configure.in

Nie znam fbsd, ale pamietam, ze w linuksie byla kiedys wersja ps, ktora
dzialala nawet bez proca. Zostala zarzucona.

  phone (48)(58) 347 14 61