SPECS: courier-imap.spec - /usr/lib/courier-imap/couriertcpd from ...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 22 Maj 2004, 21:05:26 CEST

On Sat, May 22, 2004 at 08:22:27PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
[...]
> [...]

Do poprawki w takim razie.

> Nie znam fbsd, ale pamietam, ze w linuksie byla kiedys wersja ps, ktora
> dzialala nawet bez proca. Zostala zarzucona.

W *BSD kiedyś programy typu ps czy top były... suid root i grzebały
w /dev/kmem czy czymś podobnym.
Nie wiem jak jest teraz - widziałem, że w jakimś aktualnym Free /bin/ps
już nie ma u+s, ale czego używa? /proc? jakichś specjalnych wywołań
systemowych?