SPECS (DEVEL): mozilla.spec - 1.7rc2, removed obsolete amd64,gssap...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 22 Maj 2004, 22:28:56 CEST

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Na gfx chyba pomogło skasowanie kilku linijek i zezwolenie na generacje
> *.so. Jeszcze nss... :)

Nałożyłem, zbudowałem (co ciekawe, na stronie jest generator configure,
któremu można podać --disable-xft, a właśnie domyślnie jest wyłączony).

Działa, może jeszcze przepuszcze wersję dokładnie tak budowaną jak
dystrybucyjna (wszystkie opcje do configure i pacze), ale nie spodziewam
się jakiś zaskakujących wyników. Raczej mamy zwaloną paczkę (brakuje
jakiś plików albo coś) niż zwalona jest sama Mozilla...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa