SPECS (DEVEL): mozilla.spec - 1.7rc2, removed obsolete amd64,gssap...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 23 Maj 2004, 09:37:05 CEST

(Sat, 22 May 2004 22:28:56 +0200) Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl>:

> Nałożyłem, zbudowałem (co ciekawe, na stronie jest generator configure,
> któremu można podać --disable-xft, a właśnie domyślnie jest wyłączony).
>
> Działa, może jeszcze przepuszcze wersję dokładnie tak budowaną jak
> dystrybucyjna (wszystkie opcje do configure i pacze), ale nie spodziewam
> się jakiś zaskakujących wyników. Raczej mamy zwaloną paczkę (brakuje
> jakiś plików albo coś) niż zwalona jest sama Mozilla...

Też tak myslę, a mozilla z paczki to niezła rozrywka :-) Chyba podział na
podpakiety jest gdzieś trafiony w sumie nie wiem wogóle czy to dobry pomysł
tak drobić.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User