SPECS (DEVEL): util-linux.spec - added buildcond with

Pon, 24 Maj 2004, 09:52:08 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> To wszystko jest obchodzeniem problemów spowodowanych głupim założeniem,
> że wszystkie usługi mają być odpalane "w tle". Gdyby były odpalane
> normalnie, z jakiegoś procesu od którego by się nie odczepiały, ten
> proces zarządający dostawałby informacje o tym, że zarządzany proces
> padł i mógłby odpowiednio zareagować. Tak działają daemontools (czy
> wolny klon: freedt), to mógłby robić jakiś sensowniejszy /sbin/init.
> Niestety bardzo ciężko byłoby to pogodzić z obecnymi rc-scripts, które
> uparcie wszystko ładują w tło. A przepisywanie startowania wszystkich
> [...]

To nie rc-scripts laduja wszystko w tlo, tylko serwery sie odpinaja od
terminala i same to robia. Przynajmniej w wiekszosci przypadkow.
I tak musi byc, bo chyba nie chcemy aby np. ktos zalogowany na pierwszym
terminalu mogl zakonczyc prace wszystkich serwerow...

  phone (48)(58) 347 14 61