SPECS: xmms-effect-ladspa.spec - updated to 1.0 - this package is ...

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Wto, 25 Maj 2004, 00:59:29 CEST

Dnia wto 25. maja 2004 00:01, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> czemu to? działa bez zarzutu

Cytuje:

XMMS LADSPA to efekt dla XMMS-a dostarczający (część) potęgi LADSPA
(Linux Audio Developer's Simple Plugin API - prostego API dla wtyczek
dźwiękowych pod Linuksem) do powszechnie używanego odtwarzacza
dźwięku.

Normalnie XMMS może obsłużyć tylko pojedyncze efekty, takie jak Echo,
w dodatku napisane specjalnie dla XMMS-a. Przy pomocy XMMS LADSPA
można używać dowolnej liczby wtyczek przetwarzających dźwięk,
napisanych zgodnie ze specyfikacją LADSPA - w tym całość
oprogramowania na licencji GPL z plugin.org.uk, utrzymywanego przez
Steve'a Harrisa.

Wszystkie wtyczki ktore aktualnie mam dzialaja jednoczesnie bez tego pluginu.
Zostało to wprowadzone w ktorejś tam wersji wstecz z rok temu o ile pamietam.
Nie wiem czy odnosi sie to do wszystkich wtyczek czy wyjatek jest do tych z
plugin.org.uk.
Chętnie się dowiem.