SPECS: xmms-effect-ladspa.spec - updated to 1.0 - this package is ...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 25 Maj 2004, 01:08:51 CEST

On Tue, 25 May 2004 00:59:29 +0200
Konopko Grzegorz <btower w osiedle.net.pl> wrote:

[...]
> Cytuje:

[...]
> Wszystkie wtyczki ktore aktualnie mam dzialaja jednoczesnie bez tego
> pluginu.

efekty ladspa bez tego pluginu z xmmsem nie zadziałają. ewentualnie
można je podczepić przez jack-audio-connection-kit (xmms-output-jack) i
jack-rack.

> Zostało to wprowadzone w ktorejś tam wersji wstecz z rok temu o ile
> pamietam.
> Nie wiem czy odnosi sie to do wszystkich wtyczek czy wyjatek jest do
> tych z
> plugin.org.uk.
> Chętnie się dowiem.

wtyczka obsługuje efekty ladspa (ladspa-*-plugins.spec) i nie ma nic
wspólnego z efektami napisanymi dla xmms.

--
Fryderyk Dziarmagowski