neostrada

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 26 Maj 2004, 10:26:42 CEST

On Wed, May 26, 2004 at 10:21:48AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Sam się ładuje? IMO raczej hotplug go ładuje.

Racja. Ale hotplug jest spieprzony. Chciałem go zastosować do
automatycznego stawiania neostrady (tak jak pcmcia-cs startuje sieć),
ale ten mi odpalał skrypt kilka razy dla jednego podłączenia modemu
bleee...

> A nie install?

Oczywiście że install. Pomieszało mi się, bo ja wpisywałem remove, żeby
mi system nie oopsował przy haltowaniu.

Pozdrowienia,
	Jacek