neostrada

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Śro, 26 Maj 2004, 12:09:35 CEST

> U mnie też nie, na 2.6.0 i 2.6.4; działało na 2.4.21.
No to pięknie. U mnie dla odmiany bez modułu chodzi wspaniale, a z
modułem ani trochę. pldconf już ma skrypt tpsa_speedtouch.sh gdzie można
wybierać z modułem albo bez. Jeszcze trochę testów i dodatków i powinno
ładnie chodzić. pldconf generuje /etc/rc.d/init.d/neostrada_speedtouch.
Rozumiem, że tak to powinno wyglądać? Tylko, że ta usługa długo się
będzie ładować.

> Sam się ładuje? IMO raczej hotplug go ładuje.
Już ok, nie ładuje się sam.

> A nie install?
Przyda się, dziękuję.

mimooh