Prośba o testy (SVGATextMode + karty nVidii)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 26 Maj 2004, 13:38:49 CEST

Dnia wto 25. maja 2004 21:07, Przemysław Białek napisał:
> Witam!
Cześć.
[..]
> mam dostep tylko do FX 5600, więc prosiłbym o przetestowanie tego kodu
> i ewentualne wrzucenie do cvs'u.
Łatwiej wrzucić niż testować. Jest już na branchu DEVEL. Możesz ew. obejrzeć,
czy czegoś nie pochrzaniłem. Może jak znajdę chwilę czasu, to spróbuję
odpalić to na kompie z 2.6, którego na co dzień używam tylko via ssh/seriala.

> Patch na stm został połączony z patchem SVGATextmode-Geforce.patch, ale
> zmieniłem mu nazwę, gdyż dotyczy on nie tylko GF, lecz ogólnie kart
> nVidii. W załącznikach patch na speca, oraz dodatkowo rozszerzony patch
> na llh (zmiany dotyczące includowania <asm/io.h>).
>
> Patche już były raz przesyłane, ale jakoś przeszły bez echa. Mam
Przykre, ale widać nie ma tu kogoś, kto używa tego z NVidią, może się nikomu
nie chce, nie zna się, nie ma czasu - najlepiej się postarać o rw i samemu
robić.
> nadzieję, że teraz lepiej opisałem zmiany jakie zrobiłem, poprawiłem
> również samego patcha więc myślę, że jest szansa na dodanie tego.
Opis był ciekawy ;-)

Dzięki i pozdrawiam.
--
Tomasz Wittner