neostrada

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 26 Maj 2004, 14:52:07 CEST

On Wed, 26 May 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wiadomo, wiadomo.

To ja wtrącę swoje 3gr. Mam neo+ z modemem na eth i w kernel-mode
mimo moich poprawek czasem (co kilka dni) pppd pada i brak połączenia
(komunikat: pppd[1426]: Timeout waiting for PADO packets),
pozatym bez poprawienia ifup-ppp na:
==============
/usr/sbin/pppd $opts ${MODEMMODE} "${MODEMPORT}" ${LINESPEED} \
        ipparam ${DEVNAME} lcp-echo-interval 20 lcp-echo-failure 3 \
        linkname ${DEVNAME} ${PPPOPTIONS}
==============
były problemy z odświeżeniem adresu IP.

Ciekawe czy tylko ja tak mam, czy coś przekombinowałem,
a może nikt nie używa kernel-mode z rp-pppoe.so ??

Poniżej mój ifcfg-ppp0

==================
DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes