neostrada

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 28 Maj 2004, 19:03:55 CEST

On Wed, May 26, 2004 at 12:09:35PM +0200, Karol Kreński wrote:
> No to pięknie. U mnie dla odmiany bez modułu chodzi wspaniale, a z
> modułem ani trochę. pldconf już ma skrypt tpsa_speedtouch.sh gdzie można
> wybierać z modułem albo bez.

No nie bardzo można. Różnica nie polega tylko na wczytaniu lub usunięciu
modułu.
W przypadku kernel-space zamiast:

pty "/usr/sbin/pppoa3 -e 1 -v 1 -m 1 -c -vpi 0 -vci 35"

ma być:

plugin "pppoatm.so"
0.35

(dwie linie)
I oczywiście trzeba wtedy mieć pakiet ppp-plugin-pppoatm.
Oraz wczytany moduł jądra pppoatm (u mnie na 2.6.x nie wczytuje się
automatycznie, tylko bez niego wtyczka pppd nie działa).