neostrada

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pią, 28 Maj 2004, 20:18:05 CEST

> No nie bardzo można. Różnica nie polega tylko na wczytaniu lub usunięciu
> modułu.
Mozna oczywiscie uwzglednic wszystkie wymogi w pldconf. Menu jest
postaci:
1. kernespace
2. userspace

> W przypadku kernel-space zamiast:
>
> pty "/usr/sbin/pppoa3 -e 1 -v 1 -m 1 -c -vpi 0 -vci 35"
>
> ma być:
>
> plugin "pppoatm.so"
> 0.35
Oooo, a to Ci nowina. Ja probowalem tylko z
pty "/usr/sbin/pppoa3 -e 1 -v 1 -m 1 -c -vpi 0 -vci 35"
pierwsze slysze o plugin "pppoatm.so". Bede musial sprawdzic.

> (dwie linie)
> I oczywiście trzeba wtedy mieć pakiet ppp-plugin-pppoatm.
> Oraz wczytany moduł jądra pppoatm (u mnie na 2.6.x nie wczytuje się
> automatycznie, tylko bez niego wtyczka pppd nie działa).
Wiec winien opis wg ktorego probowalem ustawiac. Jeszcze rzuce okiem co
mowi o tym pdf na plycie z tpsa. ppp-plugin-pppoatm nie jest do
userspace wymagany rozumiem? Dla mnie jedyna roznica bylo z zaladowanym
speedtch lub bez, a widac ze czynnikow jest wiecej.

mimooh