sparc64 vs poldek vs kernel 2.6

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 29 Maj 2004, 02:38:56 CEST

On Sat, May 29, 2004 at 01:32:01AM +0200, havner wrote:

> I wlasnie chodzi mi o to by pomoc rozwojowi sytuacji, a nie tylko siedziec i
> marudzic.
alez pomagam.
ale nie wymagaj odemnie bym sie babral z jajkiem o ktorym wiadomo ze nie
dziala.

> 2.6 to nie jest tylko wyzszy numerek. Pod wzgledem fukcjonalnosci to o niebo
> lepsze jajko niz 2.4. Dlugo z niego korzystam (od pierwszych 2.6.0-test,
> chyba test5) i widze sporo zmian na lepsze.
o niebo lepsze?
w jakim znaczeniu?

bo ja jakos nie widze zadnej znacznej zalety 2.6 nad 2.4. Ani nie ma
lepszego firewalla, ani lepiej nie obsluguje sprzetu, ani nie jest
stabilniejsze...
a za to ma problemy z nfs-em(juz tutaj pisalem, brak sugestii), na
sparcach pracuje mniej stabilnie(by speedy), z tego co pamietam nie
obsluguje sparc smp itepe...
Nie przecze ze ma kilka zalet(nptl, lepszy rozdzial czasu procesora,
obsluga amd64...), ale nie wszystkim jest to potrzebne.
I nie mam nic przeciwko 2.6 tak dlugo jak mnie sie do niego nie zmusza.
A robienie idiotycznych workaroundow tylko dlatego ze cos na 2.6 nie
dziala jest po prostu...

> Wiec jaka?
neutralna :P
Ktos tego linuksa musi tez używać, a nie tylko testować ;)

wiec po co ten wątek? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała