[spotkania linuksowe we wrocławiu - dwa słowa podsumowania]

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Sob, 29 Maj 2004, 17:53:13 CEST

wygłosiłem dzisiaj  skromne seminarium o pld  na spotkaniach
linuksowych  organizowanych  przez  "wlug  &  linux  academy
wrocław", nie  mnie oceniać  jego poziom, chociaż  dobrze mi
się mówiło i  raczej jestem z siebie  zadowolony. było sporo
osób.

chcę podkreślić profesjonalizm  organizacji - dobry rzutnik,
mikroport.   Wszystko  na   czas,  mimo   trzech  seminariów
prowadzonych  równolegle,  sprzedawane po  kosztach  nośnika
płyty uzupełniające każde z wystąpień - u nas Live 0.95.

Dziękuję  Avernemu za  podesłanie  konspektu na  prezentację
oraz Mimoohowi za ilustracje, które nadały jej charakteru.

Strona organizatora: http://www.linuxacademy.wroc.pl/

Oby więcej było takich imprez!

--
PLD Linux rulez