[spotkania linuksowe we wrocławiu - dwa słowa podsumowania]

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 29 Maj 2004, 17:56:49 CEST

W liście z sob, 29-05-2004, godz. 17:53 +0200, Sergiusz Pawlowicz
napisał:
> wygłosiłem dzisiaj  skromne seminarium o pld  na spotkaniach
> linuksowych  organizowanych  przez  "wlug  &  linux  academy
> wrocław", nie  mnie oceniać  jego poziom, chociaż  dobrze mi
> się mówiło i  raczej jestem z siebie  zadowolony. było sporo
> osób.
>
> chcę podkreślić profesjonalizm  organizacji - dobry rzutnik,
> mikroport.   Wszystko  na   czas,  mimo   trzech  seminariów
> prowadzonych  równolegle,  sprzedawane po  kosztach  nośnika
> płyty uzupełniające każde z wystąpień - u nas Live 0.95.
>
> Dziękuję  Avernemu za  podesłanie  konspektu na  prezentację
> [...]
No gratuluję! Mogłem Ci jeszcze podesłać prezentacje w OOo Impress.
Liczymy na więcej :) A jak poszło LiveCD?
BTW, jest już nowe mini, 1.0beta1 z instalatorem. Zapraszam do
testowania.