[spotkania linuksowe we wrocławiu - dwa słowa podsumowania]

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Sob, 29 Maj 2004, 23:54:40 CEST

W liście z dnia 2004-05-29, Sergiusz Pawlowicz napisał(a):
> wygłosiłem dzisiaj  skromne seminarium o pld  na spotkaniach
> linuksowych  organizowanych  przez  "wlug  &  linux  academy
> wrocław", nie  mnie oceniać  jego poziom, chociaż  dobrze mi
> się mówiło i  raczej jestem z siebie  zadowolony. było sporo
> osób.

Mi się podobał Twój występ. Było konkretnie i na temat.

W swoim przemówieniu zaniżyłeś liczbę specy w repozytorium...
jest ich ponad 7000, a nie "około 6000" jak podałeś :)

Co do frekwencji... moim zdaniem była słaba. A szkoda, bo nie
wiadomo czy nadarzy się jeszcze okazja by posłuchać jak o PLD
opowiada jedna z osób rozwijająca je.

> Oby więcej było takich imprez!

Właśnie...

--