SPECS: kurso.spec (NEW) - new spec - works only as root :/

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 31 Maj 2004, 20:16:06 CEST

Jakub Bogusz wrote:
> [...]

Kto funduje okulary developerom PLD? Jest jakaś taka instytucja
charytatywna? :) Moze się powienienem zapisać na listę...

Chyba działa bez praw roota, ale marudzi na niemożność zapisania
jakiegoś tam pliku w /usr/share. Nie chce mi się grzebać w tym Kylixowy
śmieciu...

> I jeszcze:

> Widzę sprzeczność.

Jest ona dostrzegalna, aczkolwiek tym razem nie ja się pomyliłem.
Program przy starcie podaje, że jest na licencji GPL, ale źródeł nie
stwierdzono. :D

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa