SPECS: kurso.spec (NEW) - new spec - works only as root :/

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 31 Maj 2004, 21:20:43 CEST

On Mon, May 31, 2004 at 08:16:06PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Chyba działa bez praw roota, ale marudzi na niemożność zapisania
> jakiegoś tam pliku w /usr/share. Nie chce mi się grzebać w tym Kylixowy
[..]

> Jest ona dostrzegalna, aczkolwiek tym razem nie ja się pomyliłem.
> Program przy starcie podaje, że jest na licencji GPL, ale źródeł nie
> stwierdzono. :D
ukhm..
to chyba wymóg kylixa by program był na GPL-u.
I komunikat jest kylixowy...
A jeżeli nie ma źródeł - autor pewnie niedokładnie przeczytał licencje
kylixa :/

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała