SPECS: kurso.spec (NEW) - new spec - works only as root :/

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 31 Maj 2004, 23:17:13 CEST

Dnia Mon, 31 May 2004 21:40:36 +0200
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> nabazgrał:

[blabla]

> Wychodzi na to, że łamie każdy (poczynając od autora), kto to
> redystrybuuje. Trzebaby skrobnąć mejla albo jednak wywalić tę paczkę
> (też z distfiles).

Hmm, od kiedy to udostępniając program na GPL trzeba koniecznie wciskać
na siłę kod źródłowy? ZTCP powinien być dostępny na żądanie i jeśli
autor wyraźnie odmówi podania kodu to wtedy łamie licencję. Czy licencja
GPL wymaga ode mnie brania kodu źródłowego od autora, choć prawdę mówiąc
mnie ten kod nic a nic nie obchodzi? Wciskanie komuś czegoś, czego nie
chce chyba podpada pod jakiś paragraf...
Jeśli nie jest konieczne a PLD chce kod to wystosować prośbe o
udostępnienie go i musi wtedy to zrobić zgodnie z warunkami licencji...

--
DeeJay1