SPECS: kurso.spec (NEW) - new spec - works only as root :/

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 31 Maj 2004, 23:55:15 CEST

Łukasz [DeeJay1] Jernaś wrote:
> Dnia Mon, 31 May 2004 21:40:36 +0200
> Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> nabazgrał:

> Hmm, od kiedy to udostępniając program na GPL trzeba koniecznie wciskać
> na siłę kod źródłowy? ZTCP powinien być dostępny na żądanie i jeśli
> autor wyraźnie odmówi podania kodu to wtedy łamie licencję. Czy licencja
> GPL wymaga ode mnie brania kodu źródłowego od autora, choć prawdę mówiąc
> mnie ten kod nic a nic nie obchodzi? Wciskanie komuś czegoś, czego nie
> chce chyba podpada pod jakiś paragraf...
> Jeśli nie jest konieczne a PLD chce kod to wystosować prośbe o
> [...]
No właśnie: jak jest w treści GPL. Kod ma być dostępny na rządanie, czy
też raczej musi być dostępny razem z binarką lub wystawiony publicznie w
internecie?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa