SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 12:32:40 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 12:12:16 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jeżeli tworzy ci się .rpmnew to i tak zawsze musisz to zrobić...

A jeśli nie tworzy?

> Wiesz, że to jest demagogia?

A to, co robisz, to głupota.

> Połowa upgrade zmienia ci konfigurację, bo są nowe ficzery, stare działają
> inaczej, etc, etc...

Zmiana koloru cienia wskaźnika myszy a wywalenie MOICH plików - widzisz
różnicę?

> 2G to dla mnie dużo mniejsca.

To sobie:

1. wyłącz kwarantannę,
2. dopisz skrypt do crona,
3. dodaj/odkomentuj regułkę tmpwatcha.

Albo nie, ja dodam do tmpwatcha 'rm -rf /home/users/blues/*', bo mam
usera blues, który zawsze zaśmieca swój katalog domowy.

> Sfinansujesz mi dysk?

Skonfiguruj sobie system, żeby nie tworzył bądź usuwał to, co uważasz za
śmieci. A od moich plików wara!

> To jest właściwe miejsce, ale raczej nie na składowanie danych...

To jest właściwe miejsce na kwarantannę!

> Więc je sobie archiwizuj, ale nie w katalogu tymczasowym amavisa.

TO NIE JEST KATALOG TYMCZASOWY!!! ZAJRZYJ DO SŁOWNIKA PAJACU I
PRZYCZYTAJ, CO ZNACZY KWARANTANNA!!!

> kwarantanna jest domyślnie włączona. Pamiętaj o tym.

Jak masz mało miejsca, to ją sobie wyłącz. PLD jest dla zaawansowanych
użytkowników, a nie ciemnoty, która używa nieskonfigurowanego
oprogramowania.

> Wiesz - jeżeli po 60 dniach nikt nie zajrzał do tego to nie wydaje mi się
> żeby kiedykolwiek ktoś zajrzał...

Analfabetyzm wtórny, biedactwo... To powtórzę: do kopii zapasowych też
się nie zagląda, dopóki nie są potrzebne. Do tej poczty nie będę
zaglądał NIGDY, CHYBA ŻE ZAJDZIE TAKA POTRZEBA.

> A ja uważam, że niedopuszczalne jest marnotrawienie miejsca...

To sobie system skonfiguruj albo oddaj stanowisko jakiemuś
kompetentnemu administratorowi.

Jeśli nie cofniesz tej zmiany to kieruję sprawę do CDG.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/