SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Pon, 1 Lis 2004, 12:45:17 CET

Tomasz Pala wrote:

> To sobie:
>
> 1. wyłącz kwarantannę,
> 2. dopisz skrypt do crona,
> 3. dodaj/odkomentuj regułkę tmpwatcha.

Zdecydowanie popieram. Mam kilka maszyn z amavisem i tam, gdzie mogę
olać te pliki po pewnym czasie, to dopisałem prosty skypt do crona, ale
mam też maszyny gdzie NIE MOGĘ tych plików kasować.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak