Błędy a powiadamianie

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 13:00:19 CET

Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> [31-10-2004 20:44]:
> On Sun, Oct 31, 2004 at 12:51:03PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
[...]
> Żaden BTS AFAIK nie ma takiego ficzera, ani większości ficzerów
> specyficznych dla rozwijania dystrybucji, jakie dodałem do Flyspraya.

Nie wiem; Flyspray wydał mi się dość ubogi...  Zarejestrować się
pozwolił, ale przy próbie dodania błędu (po wpisaniu) opluł mnie
jakimś błędem (IIRC nieparsowanym PHP).  IIRC po Twoim pierwszym
ogłoszeniu na listę; drugi raz nie próbowałem.

> Flyspray ma większość tego co w BTSie być powinno, a poza tym jest
> prosty, więc dodawanie nowych ficzerów też nie powinno być trudne.

W RT podoba mi się feature śledzenia list dyskusyjnych i automatycznego
dodawania wiadomości z odpowiednim tagiem w temacie jako komentarzy do
błędu.  I ogólnie obsługa przez pocztę.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]