Błędy a powiadamianie

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 16:57:04 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 01:00:19PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:
> Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> [31-10-2004 20:44]:
> [...]
>
> Nie wiem; Flyspray wydał mi się dość ubogi...  Zarejestrować się
> pozwolił, ale przy próbie dodania błędu (po wpisaniu) opluł mnie
> jakimś błędem (IIRC nieparsowanym PHP).  IIRC po Twoim pierwszym
> ogłoszeniu na listę; drugi raz nie próbowałem.

1. Wtedy w tym jeszcze grzebałem, o czym też na listach informowałem.

2. Czyli oceniasz naszego Flyspraya nawet się z nim dobrze nie
zapoznawszy.

> W RT podoba mi się feature śledzenia list dyskusyjnych i automatycznego
> dodawania wiadomości z odpowiednim tagiem w temacie jako komentarzy do
> błędu.  I ogólnie obsługa przez pocztę.

Co za problem tu też dodać.
A jest w tym RT jakaś obsługa tysięcy pakietów? Żeby przy zgłaszaniu
błędu można go było z jakimś pakietem powiązać? Zgaduję że nie, więc
trzebaby dorobić...

A w ogóle to teraz każdy mądry, a jak przez kilka tygodni nie było w PLD
żadnego BTSa to jakoś nikt się nie kwapił do postawienia takiego...

Pozdrowienia,
	Jacek