SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 1 Lis 2004, 13:50:52 CET

On Mon, 1 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:
> A jeśli nie tworzy?

To masz pH? (czyt. błąd w pakiecie...)

> A to, co robisz, to głupota.

Poważnie? Niesamowite...

> To sobie:
>
> 1. wyłącz kwarantannę,
> 2. dopisz skrypt do crona,
> 3. dodaj/odkomentuj regułkę tmpwatcha.
>
> Albo nie, ja dodam do tmpwatcha 'rm -rf /home/users/blues/*', bo mam
> usera blues, który zawsze zaśmieca swój katalog domowy.

Już to raz tłumaczyłem - te wpisy nie mają nic wspólnego z moją prywatną
konfiguracją.

> To jest właściwe miejsce na kwarantannę!

Tak, na kwarantannę...

> TO NIE JEST KATALOG TYMCZASOWY!!!

Chyba jednak jest...

> ZAJRZYJ DO SŁOWNIKA PAJACU I PRZYCZYTAJ, CO ZNACZY KWARANTANNA!!!

1. Trochę kultury, dresie.
2. Nie ośmieszaj się i _najpierw_ sprawdź co znaczy słowo "kwarantanna" :)

> Jeśli nie cofniesz tej zmiany to kieruję sprawę do CDG.

Kieruj sobie gdzie chcesz.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost