SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 14:07:44 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 14:00:23 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...czyli pasuje ci domyślna konfiguracja dystrybucji ;)

Pasowała w momencie instalacji.

> W sumie można dorzucić triggera, który będzie wyświetlał informację co i
> gdzie było zmienione w tym temacie.

Znacznie łatwiej było zgodnie z moją sugestią zakomentować wpis, ale nie
chciałeś, więc usunąłem w cholerę.

> Propozycja innego terminu?
> 90 dni?

Poczta nie może znikać by default po żadnym terminie.

>           ^^^^^^^^^
> Okresowej, a nie magazyn...

Po tym terminie można co najwyżej automatycznie przywracać tę pocztę do
kolejki, do ponownej weryfikacji bądź doręczenia. Są do tego odpowiednie
jednolinijkowce.

> Tymczasowy znaczy też przejściowy. Czyli powinno być przeniesione przez
> admina lub automatycznie w inne miejsce. Ale nie stałe miejsce...

Kwarantanna ma to do siebie, że nic się w jej obrębie nie dzieje
automatycznie. Każdy przypadek jest diagnozowany i podejmowana jest
indywidualna decyzja (przez admina). Bez decyzji czeka się.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/