SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 1 Lis 2004, 19:34:08 CET

On Mon, 1 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:
> Pasowała w momencie instalacji.

..."nie zmieniajmy mysql-a na nowszą wersję, bo przestanie mi działać
jakiś hack"...

> Znacznie łatwiej było zgodnie z moją sugestią zakomentować wpis,

Jesteś wyrocznią, że muszę się słuchać tego co mówisz? Nawet jak się z tym
nie zgadzam?

> ale nie chciałeś, więc usunąłem w cholerę.

A ja za chwilę przywrócę, choć może w odrobinę innej postaci.

> Po tym terminie można co najwyżej automatycznie przywracać tę pocztę do
> kolejki, do ponownej weryfikacji bądź doręczenia.

Już widzę zaskoczenie ludzi jak dostają maila sprzed pół roku czy sprzed
dwóch miesięcy... Daruj sobie żarty...

> Kwarantanna ma to do siebie, że nic się w jej obrębie nie dzieje
> automatycznie.

A niby dlaczego? "Bo poczta nie może ginąć"?? Przecież to bzdura, na tej
zasadzie nie możnaby było usuwać logów, nie możnaby było usuwać plików
tymczasowych...

> Każdy przypadek jest diagnozowany i podejmowana jest indywidualna
> decyzja (przez admina). Bez decyzji czeka się.

W nieskończoność? Nie żartuj. Od tego są taśmy, płyty, etc. żeby w razie
czego wyciągnąć rzeczy, o których ktoś sobie przypomniał...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost