SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 1 Lis 2004, 17:33:44 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 04:36:04PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:

> Tak sobie piszesz, żeby pisać?
a co :)

> Bo oprócz tej są jeszcze dwie
> możliwości: albo nie jesteś za bystry, albo nie raczyłeś przeczytać
> tego, co Gotar napisał.
nie podoba mi sie zaden wiecznie rosnacy katalog. I sam mam od dawien
dawna ustawionego tempwatcha. Dlatego tez sadze ze automatyczne
czyszczenie ustawione _jako domyslne_ nie jest zlym pomyslem.
nie podoba mi sie natomiast traktowanie tego na rowni z backupem
systemu.
Jak ktos chce i musi takie rzeczy backupowac - czemu nie? Ja tez mam
miejsca gdzie logi z polaczen sa automatycznie backupowane i
przechowywane.. nie wiem jak dlugo, bo nie przezemnie ;). Ale to jest
specyficzna sytuacja.
Jak dla mnie system po zainstalowaniu nie ma prawa w domyslnej
konfiguracji sie samemu rozrastac, wiec takie samochodanie amavisa bylo
_zle_. Wiec poprawka naprawiajaca to bedzie dobra :>
A tak wogole to sie nie znam.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała