SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 17:58:16 CET

The Undefined <undefine w aramin.net> [01-11-2004 17:33]:
> a co :)

Zmanipulowałeś cytat w iście kloczkowym stylu.

> nie podoba mi sie zaden wiecznie rosnacy katalog. I sam mam od dawien
[...]

O tym już była mowa.  Rosnący katalog lub ginąca poczta.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]