SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 1 Lis 2004, 19:24:03 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 05:58:16PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:

> Zmanipulowałeś cytat w iście kloczkowym stylu.
ha! :)
przejrzałeś mnie ;)

> [...]
>
> O tym już była mowa.  Rosnący katalog lub ginąca poczta.
"rosnący katalog albo ginące logi"
to co, wywalamy wszystkie logrotate i tym podobne z pld? bo przeciez
logi nie maja prawa zginac ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała