SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 01:24:52 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 21:18:58 +0100, Mariusz Mazur wrote:

> ..poza przypadkami oczywistymi w których założeniem danej usługi jest czekanie
> na ewentualną ręczną interwencję (ściągnięcie poczty).

(przejżenie kwarantanny).

> Głupie serwery newsowe
> nie trzymają postów w nieskończoność (a nuż komuś będzie potrzebne?; od

Posty nie są adresowane do nikogo. Poczta (firmowa w szczególności) -
owszem.

> takich rzeczy są backupy). A co poniektórzy tutaj chcą spam trzymać.

Dasz mi 100% gwarancję, że spamassassin się nie pomyli na niekorzyść
maila, a przyznaję z miejsca rację. 100% gwarancja oznacza, że jeśli
kiedykolwiek zginie mi mail, przyjedziesz i mi go odzyskasz. Skoro tak
odważnie używasz terminu 'spam' dla wyniku działania jakiegoś
matematycznego algorytmu...

I nie radzę, bo tak się składa, że mam trochę false-positives.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/