SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 2 Lis 2004, 09:42:52 CET

On wtorek 02 listopad 2004 01:24, Tomasz Pala wrote:

> (przejżenie kwarantanny).

Tak. W przypadku /var/mail założenie jest takie, że user będzie ci 'pilnował',
żeby się za dużo śmiecia tam nie zrobiło. Ty zaś tym userom spamopodobną
pocztę spod kurateli zabierasz, po czym stwierdzasz, że zaczniesz jej
pilnować, jak ci się /var zapcha. Mój system ma działać automatycznie
opierając się na safe defaults - od tego jest.

> Dasz mi 100% gwarancję, że spamassassin się nie pomyli na niekorzyść
> maila, a przyznaję z miejsca rację. 100% gwarancja oznacza, że jeśli
> kiedykolwiek zginie mi mail, przyjedziesz i mi go odzyskasz. Skoro tak
> odważnie używasz terminu 'spam' dla wyniku działania jakiegoś
> matematycznego algorytmu...

Dlatego, że ty chcesz /var pilnować ręcznie, nie znaczy, że wszyscy inni mają.

Zastanawiałeś się, czemu wirusy lądują w tym katalogu? Bo mogą być wsadzone
jako załącznik do prawdziwej poczty. Ale o takiej ewentualności jakoś nikt
nie wspomina.