SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 01:17:25 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 21:14:25 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie przeczę, ale jest różnica między regularną pocztą, a pocztą wywaloną
> do kwarantanny.

Taka, że jakiś bayes uznał maila za złego. Przypomnę, że kwarantanna
VIRUSmails obejmuje by default także i przesyłki sklasyfikowane jako
spam. Zmień konfig amavisa, żeby domyślnie je trzymał osobno i wywalaj
sobie, choćby i po 1 dniu, wirusy.

> Jeżeli w zdefiniowanym czasie nikt się o nią nie upomni to
> jest to do wywalenia/zarchiwizowania...

Bo tak mówi blues. Odpierdol się wreszcie od MOJEJ kwarantanny!

> A pliki amavisa nie? Dokłądnie tak samo...

Que!? Pokaż mi system pocztowy, który jest w stanie zapchać dysk spamem.
Z tego, co mi wiadomo, to tam, gdzie jest dużo poczty:
1. nie stosuje się bayesa w ogóle, bo nie ma CPU i RAM-u,
2. nie stosuje się wspólnego katalogu kwarantanny, tylko indywidualne.
No ale może ja się na systemach pocztowych nie znam...

> - chcesz je na dysku - wyłączasz ficzera w tmpwatchu (albo w logrotate dla
>   logów)

- nie chcesz na dysku - włączasz ficzera w tmpwatch.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/