SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 01:05:52 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 20:03:59 +0100, The Undefined wrote:

> w /home/users system nic _automatycznie_ nie wrzuca. Co więcej - nie ma

Czyżby? Ja tam widzę skel, Maildiry, tmp...

> prawa wrzucać. Tam są rzeczy wrzucane świadomie przez użytkowników.
> wirusy/spam świadomie wrzucane do /var/spool/... nie są.

Są. To, że ktoś nieświadomie instaluje oprogramowanie, dyskwalifikuje go
jako admina.

> dokładnie.
> a Ty chcesz aby na wszystkich stacjach się robił automagiczny, ciągły
> "backup" śmieci, na dodatek domyslnie bez zadnej rotacji albo czegos
> takiego..

Poczty nie śmieci.

> Moim zdaniem powinnismy to traktowac podobnie jak zwykle logi. I
> przechowywac przez jakis ustalony okres czasu. A jak ktos chce "na
> wieczystosc" to sobie zmieni...

A Ty mi przyjedziesz i odzyskasz skasowaną pocztę, jak będzie potrzebna.
OK?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/