SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 2 Lis 2004, 02:26:32 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 01:05:52AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Czyżby? Ja tam widzę skel, Maildiry, tmp...
hm?
w /home/users? wrzucone przez _system_? _automatycznie_? Przy instalacji
czegokolwiek?

> Są. To, że ktoś nieświadomie instaluje oprogramowanie, dyskwalifikuje go
> jako admina.
ano. a jak ktoś instaluje świadomie, to wie jakie ma potrzeby -> umie
dostosować konfiguracje pod swoje _specyficzne_ wymagania -> ustawi
sobie "wieczyste" trzymanie logów, śmieci, backupowania /dev/random albo
na co ma ochotę.
:)

> Poczty nie śmieci.
"logów, nie śmieci. wara Ci od logrotate, nie ma prawa w domyślnej
konfiguracji pld wyrzucać żadnych logów, nigdy!"

> A Ty mi przyjedziesz i odzyskasz skasowaną pocztę, jak będzie potrzebna.
> OK?
a Ty mi przyjedziesz i odzyskasz skasowane przez logrotate logi, jak
będą potrzebne, OK?

:>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała