SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 09:43:02 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 02:26:32 +0100, The Undefined wrote:

> ano. a jak ktoś instaluje świadomie, to wie jakie ma potrzeby -> umie
> dostosować konfiguracje pod swoje _specyficzne_ wymagania -> ustawi
> sobie "wieczyste" trzymanie logów, śmieci, backupowania /dev/random albo
> na co ma ochotę.

Czy przy każdym upgrade robisz diffa na całym pakiecie? Bo tej zmiany
nawet w commitlogu nie było.

> "logów, nie śmieci. wara Ci od logrotate, nie ma prawa w domyślnej
> konfiguracji pld wyrzucać żadnych logów, nigdy!"

Przeczytaj %desc logrotate, przeczytaj %desc tmpwatcha.

> a Ty mi przyjedziesz i odzyskasz skasowane przez logrotate logi, jak
> będą potrzebne, OK?

Ależ ja mogę osobiście powywalać R: logrotate. A w zasadzie zamienić
na Suggests, jak tylko będziemy oficjalnie na odpowiednim rpmie. Tylko
tego nie bronię, bo MI nie przeszkadza. Masz taką sytuację u siebie!?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/