SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 2 Lis 2004, 14:28:59 CET

Dnia 02-11-2004, wto o godzinie 14:04 +0100, The Undefined napisał(a):

> w przypadku wirusow/spamu w domyslnej konfiguracji o ile sie nie myle
> tez idzie "zwrotka":
>
> [undefine w amd64-devel undefine]$ grep destiny ~/tmp/amavisd-new-20040906-root-undefine/etc/amavisd.conf |grep -v ^#
> $final_virus_destiny      = D_BOUNCE;  # (defaults to D_DISCARD)
> $final_banned_destiny     = D_BOUNCE;  # (defaults to D_BOUNCE)
> $final_spam_destiny       = D_BOUNCE;  # (defaults to D_BOUNCE)
> $final_bad_header_destiny = D_PASS;  # (defaults to D_PASS), D_BOUNCE suggested

> przyczepię się, ale.. nie jest.
> [...]

Ja mam 3 dni dla /var/spool/amavis/virusmails.
Wystarcza zazwyczaj. Zrobilem 3 dni, ze wzgledu na ilosc ok 50 000 do
100 000 plikow (2G) w ciagu tych 3 dni.

TiweK