SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 14:29:28 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 14:04:28 +0100, The Undefined wrote:

> w przypadku wirusow/spamu w domyslnej konfiguracji o ile sie nie myle
> tez idzie "zwrotka":

Tylko w określonych przypadkach (np. wirusy nie odbijają się, jeśli są
typu podmieniającego nadawcę). A z distro NIE PRZYCHODZI W OGÓLE
podpięcie do MTA - czyli nie wiesz, czy zrywanie następuje w sesji SMTP,
czy pomiędzy dwoma lokalnymi MTA, czy z procmaila czy jakiejkolwiek
innej metody.

> przyczepię się, ale.. nie jest.

...w granicach błędu statystycznego. Spam - nie jest zupełnie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/