SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 2 Lis 2004, 23:37:52 CET

On Tue, 2 Nov 2004, Tomasz Pala wrote:
> Z zacytowanego fragmentu wynika, że nie czytasz ze zrozumieniem.

Chyba raczej gotar ma rację tutaj...

> To blues wprowadza rozwiązanie, którego nawet nie używa (czyt.
> nie-admin). Admini pocztowi się sprzeciwiają.

...a tutaj już opowiada bajki :)

Też jestem adminem pocztowym. Niejednej maszyny...

I używam rozwiązania zbliżonego, ale trochę innego. To jest prostsze i
wydaje mi się uniwersalne w miarę... Myślę, że jakby dorzucić alternatywne
archiwizowanie to nawet ciebie to by usatysfakcjonowało.
Jednak zamiast rozmawiać rzeczowo - wolałeś obrzucać się błotem. Twój
wybór. Szkoda.

Dobra - EOT.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost