SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 00:33:53 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 23:37:52 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> ...a tutaj już opowiada bajki :)
>
> Też jestem adminem pocztowym. Niejednej maszyny...
>
> I używam rozwiązania zbliżonego, ale trochę innego. To jest prostsze i

Innego, czyli TO konkretne traktujesz jak nie-admin.

> wydaje mi się uniwersalne w miarę... Myślę, że jakby dorzucić alternatywne
> archiwizowanie to nawet ciebie to by usatysfakcjonowało.

Rozdzielić wirusy od spamu, na wywalanie wirusów nie powiem ani słowa,
bo mam je gdzieś.

> Jednak zamiast rozmawiać rzeczowo - wolałeś obrzucać się błotem. Twój
> wybór. Szkoda.

Przecież doskonale wiesz, że ja tak już mam.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/