SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 3 Lis 2004, 08:23:47 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 07:53:00AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Czytaj. Mam cały system zrobiony łącznie z tmpwatchem, działa sobie i
> nic nie kasuje. Robię upgrade i ginie poczta.
robisz upgrade, czytasz warning, poprawiasz.
zachowujesz sie jak admin
robisz upgrade, nic nie czytasz masz pretensje - zachowujesz sie jak...
;)

> To ja mam kilka kB dziennie spamów.
ok.
logi z squida nie sa logrotowane i usuwane po jakims czasie?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała