SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 08:33:45 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 08:23:47 +0100, The Undefined wrote:

> robisz upgrade, czytasz warning, poprawiasz.

Jaki warning? W którym logu?

> ok.
> logi z squida nie sa logrotowane i usuwane po jakims czasie?

U mnie logi na defaultach zajmują 1,1GB. Blues twierdzi, że 2GB to dla
niego zbyt dużo. Wniosek: łatwo znaleźć będzie system, gdzie 2GB to
będzie dużo, a składowane logi osiągną tę wartość (chyba że ja albo
blues mamy jakieś superniestandardowe systemy, w co nie wierzę). Czyli
wyłączamy logi albo skracamy czas, tak? Bo 'system na defaultach nie ma
prawa zżerać /var'...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/