SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 12:51:21 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 09:43:06 +0100, The Undefined wrote:

> na stdout(czy tez err, nie wiem gdzie rpm wyrzuca warninigi)

Nie czytam tak szybko, coś przeleciało.

> logrotate uzaleznia kasowanie logow od ich wielkosci czy od czasu w
> standardowej konfiguracji pld?

Nie wiem, ja sobie skonfigurowałem i nie narzekam na defaulty.

> wielkosc nie ma bezposredniego znaczenia - to sprawa admina jest
> przewidziec:
> - za jaki okres czasu potrzebuje logow/wirusow/spamu/...
> - przeznaczyc na to odpowiednia ilosc miejsca/dostosowac konfiguracje.

Wreszcie mówisz z sensem.

> A system "na defaultach" nie ma prawa nieustannie zrec /var ani zadnego
> innego miejsca.

System "na defaultach" nie ma prawa kasować niczego. Także i logów, ale
z usunięciem R: logrotate poczekam, aż będziemy mieli rpma z suggests.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/