SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 3 Lis 2004, 09:43:06 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 08:33:45AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Jaki warning? W którym logu?
na stdout(czy tez err, nie wiem gdzie rpm wyrzuca warninigi)

> U mnie logi na defaultach zajmują 1,1GB. Blues twierdzi, że 2GB to dla
> niego zbyt dużo. Wniosek: łatwo znaleźć będzie system, gdzie 2GB to
> będzie dużo, a składowane logi osiągną tę wartość (chyba że ja albo
> blues mamy jakieś superniestandardowe systemy, w co nie wierzę). Czyli
> wyłączamy logi albo skracamy czas, tak? Bo 'system na defaultach nie ma
> prawa zżerać /var'...
logrotate uzaleznia kasowanie logow od ich wielkosci czy od czasu w
standardowej konfiguracji pld?
wielkosc nie ma bezposredniego znaczenia - to sprawa admina jest
przewidziec:
- za jaki okres czasu potrzebuje logow/wirusow/spamu/...
- przeznaczyc na to odpowiednia ilosc miejsca/dostosowac konfiguracje.

admin tego nie potrafi? to powinien czym predzej zaczac szukac innej
pracy.

A system "na defaultach" nie ma prawa nieustannie zrec /var ani zadnego
innego miejsca.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała