Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Nie, 14 Lis 2004, 13:42:06 CET

On Sunday 14 of November 2004 13:25, havner wrote:

> Nie mowie, ze sie nie da. Pytam: po co?

bo jak się np. sshd wykopyrtnie na skutek jakiegoś błędu,
to inetd go znów odpali przy następnej próbie zalogowania.
zawsze jest jakaś nadzieja na dostanie się do maszyny np.
przy atakach DoS wykładających usługę.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)