Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Nie, 14 Lis 2004, 13:52:49 CET

Dnia niedziela, 14 listopada 2004 13:42, Paweł Sikora napisał:

> bo jak się np. sshd wykopyrtnie na skutek jakiegoś błędu,
> to inetd go znów odpali przy następnej próbie zalogowania.
> zawsze jest jakaś nadzieja na dostanie się do maszyny np.
> przy atakach DoS wykładających usługę.

Jak ktos chce miec sshd odpalane przez inetd to ma.
xinet daje ci naprawde przydatne dodatkowe mozliwości łatwego i szybkiego
skonfigurowania dostępu do usługi (usług) np:

- Ilosc polaczen z jednego ip.
- Ilosc maksymalnych polaczen do serwera wszystkich uslug kontrolowanych przez
xinetd
- przekierowanie logow do oddzielnego pliku
- latwe kontrolowanie dostepu po ip przez dwa pliki  /etc/tcpd/hosts.*
- ustawianie access_times
- ilosc polaczen na sekunde
- przekierowanie poloaczen

i wiele wiele innych mniej lub bardziej przydatnych funkcji.
Pewnie wiele z nich da sie ustawic przez konfig /etc/ssh/sshd_config ale nie o
tym mowa.