kdm

Pon, 15 Lis 2004, 14:08:20 CET

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Hmm jak dla mnie ma sens, po co ci konfigurator kdm'a (bo tym jest właśnie
> m.in. useraccount) bez kdm'a???

No wlasnie, tylko _m.in._
konfigurator kdm-a mi po nic. Ale z nakladki na passwd moge nie chciec
rezygnowac.

> Ale po co?? Chcesz mieć innego dm'a to sobie miej i używaj kpasswd do
> zmiany hasła w środowisku Kde a użytkownikom kdm daj alternatywe dla
> kpasswd w postaci useraccount, która na dodatek potrafi zmienić ikonkę

Co jeszcze jest w KDE jako alternatywa dla kpasswd dla srodowiska KDE ?

Chodzi mi przede wszytski o to, ze przy upgrejdzie systemy zawierajacego
kpasswd i gdm-a wywalil mi gdm-a. Takie rzeczy nie powinny miec miejsca.

> użytkownika w kdm.

  phone (48)(58) 347 14 61