kdm

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Czw, 25 Lis 2004, 11:29:19 CET

On Mon, 15 Nov 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Co jeszcze jest w KDE jako alternatywa dla kpasswd dla srodowiska KDE ?

Hmm myslalem ze cos wlasnie jest.

> Chodzi mi przede wszytski o to, ze przy upgrejdzie systemy zawierajacego
> kpasswd i gdm-a wywalil mi gdm-a. Takie rzeczy nie powinny miec miejsca.

Tak zgadza sie masz racje, myslilem sie.

PS. Sorki ze tak dlugo, po prostu nie mialem czasu, a teraz gdy
sprawdzilem okazuje sie ze sie mylilem.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl