Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pon, 15 Lis 2004, 18:28:39 CET

Dnia poniedziałek, 15 listopada 2004 17:59, Paweł Sakowski napisał:

> Jak tylko przekonasz kogoś z developerów, że taki podział jest warty
> zachodu. Mi nie zależy, więc się nie angażuję.

Mnie nie trzeba przekonywać ale ... oj, jak by to w takiej formie poszlo na
ftp to ktos by się wku...

Upgrade przejdzie ale co z tego, brak odpowiedniego Provides, pewnie obsolete
na stare wersje.
Zoabcz ze openssh-server się uaktualnia ale po restrcie usługi juz nie ma.
Co ciekawe robiąc to przez ssh nawet nie zauważysz, dopiero ja ksie bedizesz
chciał zalogować ponownie a tu "zonk".

Jak poprawisz i nie bedzie zprzeciwów to ja jestem za.